Η θεωρία της κατσαρίδας για την αυτο-ανάπτυξη

 (Κλεμμένο από ξένο site και μεταφρασμένο. Δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητο σε μένα. Ίσως αρέσει και σε εσάς. )

Η θεωρία της κατσαρίδας για την αυτο-ανάπτυξη

Σε ένα εστιατόριο, μια κατσαρίδα πέταξε ξαφνικά από κάπου και κάθισε πάνω σε μια κυρία. Η κυρία άρχισε να ουρλιάζει από φόβο. Με πρόσωπο πανικόβλητο και τρεμάμενη φωνή άρχισε να χοροπηδάει, με τα δύο της χέρια να προσπαθούν απεγνωσμένα να απαλλαγούν από την κατσαρίδα.

Η αντίδρασή της ήταν μεταδοτική, καθώς  όλοι στην παρέα της πανικοβλήθηκαν. Η κυρία κατάφερε τελικά να απωθήσει την κατσαρίδα αλλά εκείνη προσγειώθηκε σε μια άλλη κυρία στην ομάδα. Τώρα, ήταν η σειρά της άλλης κυρίας της παρέας να συνεχίσει το δράμα!

Ο σερβιτόρος έτρεξε μπροστά για να τους σώσει. Μέσα στη φασαρία,  η κατσαρίδα έπεσε πάνω στον σερβιτόρο. Ο σερβιτόρος στάθηκε σταθερός, συγκροτήθηκε και παρατήρησε τη συμπεριφορά της κατσαρίδας στο πουκάμισό του. Όταν είχε αρκετή αυτοπεποίθηση, την άρπαξε με τα δάχτυλά του και την πέταξε έξω από το εστιατόριο.

Πίνοντας τον καφέ μου και διασκεδάζοντας με το θέαμα, έκανα μερικές σκέψεις και άρχισα να αναρωτιέμαι,  ήταν η κατσαρίδα υπεύθυνη για την υστερική τους συμπεριφορά; Αν ναι, τότε γιατί δεν ενοχλήθηκε ο σερβιτόρος; Το χειρίστηκε σχεδόν στην τελειότητα, χωρίς κανένα χάος.

Δεν είναι η κατσαρίδα, αλλά η αδυναμία αυτών των ανθρώπων να χειριστούν την αναστάτωση που προκάλεσε η κατσαρίδα, που ενόχλησε τις κυρίες. Συνειδητοποίησα ότι δεν είναι οι φωνές της μητέρας μου ή του αφεντικού μου ή του συζύγου μου που με ενοχλεί, αλλά η αδυναμία μου να χειριστώ τις αναταραχές που προκαλούνται από τις φωνές τους που με ενοχλούν. Δεν είναι το μποτιλιάρισμα στο δρόμο που με ενοχλεί, αλλά η αδυναμία μου να χειριστώ την αναστάτωση που προκαλεί το μποτιλιάρισμα που με ενοχλεί. Περισσότερο από το πρόβλημα, είναι η αντίδρασή μου στο πρόβλημα που δημιουργεί χάος στη ζωή μου.

Διδάγματα από την ιστορία: Κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να αντιδρώ στη ζωή. Πρέπει πάντα να απαντώ. Οι γυναίκες αντέδρασαν, ενώ ο σερβιτόρος ανταποκρίθηκε. Οι αντιδράσεις είναι πάντα ενστικτώδεις, ενώ οι απαντήσεις είναι πάντα καλά μελετημένες. 

ΖΩΗ.

Κάποιος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ  επειδή Όλα είναι ΣΩΣΤΑ στη Ζωή του.

Είναι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ γιατί η στάση του απέναντι στα πάντα στη ζωή του είναι σωστή!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις