Μια εγκυμοσύνη θα ήταν άλλοθι αλλά...

 Όταν το κακό που έχει αρχίσει εδώ και καιρό παραγίνεται… 

Κοιτάς τον καθρέφτη και αναρωτιέσαι ποια θα γεννήσει πρώτη: η φίλη  σου που έχει τρίδυμα με εξωσωματική και μπήκε στον μήνα της ή εσύ; Μα τι στο καλό;  

Εντάξει, δε θα το κρύψουμε: Η κατανάλωση υδατανθράκων τρέχει παράλληλα με τον πληθωρισμό, Η υπερκατανάλωση σοκολάτας έχει οδηγήσει στη γνωστή πλέον παγκόσμια έλλειψη. Η  ένταξη της κίνησης στην καθημερινότητά μου είναι σαν την ένταξη των δημοσίων έργων στον προϋπολογισμό του Δήμου: όλα επί χάρτου μόνον! Η συμπερίληψη της σαλάτας στο καθημερινό διαιτολόγιο πέτυχε πολύ λιγότερο από τη συμπερίληψη των μειονοτήτων στην κοινωνία… Και γενικά η προσπάθειά μου να μη δείχνω σαν θηλυκός Οβελίξ  ήταν σχεδόν ανύπαρκτη…  Αλλά, βρε παιδί μου, ήταν ανάγκη όλη αυτή η γιγάντια μπάλα λίπους να πάει να συσσωρευτεί στην κοιλιά μου μπροστά, να τη βλέπω θέλω δε θέλω, να μου κόβει την ανάσα στη σκάλα… Χάθηκε λίγο να μοιραστεί στα δάχτυλα των ποδιών και των χεριών, λίγο στα αυτιά που τα σκεπάζω με το μαλλί, άντε λίγο στους καρπούς και στους αστραγάλους;

Ας βρεθεί όμως κάποιος να μου πει: 

Αφού κανένα παντελόνι, ούτε καν το πιο ελαστικό, δεν μου κάνει πια τη χάρη να με ντύσει…. Αφού τα άρθρα για το σπλαχνικό λίπος που διαβάζω είναι τόσο τρομακτικά… Αφού το πρωινό ντύσιμο έχει γίνει εφιάλτης από τη δυσκαμψία… Αφού σκέφτομαι συχνά να κοιμηθώ με τα μποτάκια μου για να μη χρειαστεί να τα ξανακουμπώσω το άλλο πρωί…  

Τότε τι στο καλό  περιμένει αυτός ο άθλιος εγκέφαλός μου για να κάνει το πολυπόθητο ΚΛΙΚ και να σταματήσει να ζητάει γλυκές, αλμυρές, λιπαρές και τηγανιτές λιχουδιές και να  συμβιβαστεί με το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο που είχε καταρτίσει για πάρτη μου η αγαπητή διαιτολόγος μου (ναι, τη θυμάμαι, εκείνη που είχε τα μισά κιλά μου το πολύ και ήθελε να με πείσει ότι τρώει πεντανόστιμα φαγητά!! )

Όσοι φίλοι μου εδώ τριγύρω τυχαίνει να συμπάσχετε και με νιώθετε, δώστε καμιά ιδέα πώς να καλοπιάσω και να πείσω αυτόν τον λιχούδη εγκέφαλό μου  να αλλάξει  μυαλά και τακτική – εν ανάγκη  ελάτε να το παλέψουμε μαζί, άντε μπας και νικήσουμε το θεριό! 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις