ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΕΣ

 Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της εκλογικής αναμέτρησης για τον δήμο Καστοριάς, στην οποία συμμετείχα ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στον συνδυασμό ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΖΙ του κ. Άκη Τσούκα. Το αποτέλεσμα δεν ήταν για μας θετικό, καθώς βρεθήκαμε εκτός του δεύτερου γύρου των εκλογών. Έτσι επέλεξαν οι δημότες και ό,τι και να πιστεύουμε εγώ και οι άλλοι υποψήφιοι για την επιλογή τους αυτή, οφείλουμε να τη σεβαστούμε και να μην την κρίνουμε με τρόπο χυδαίο ως είθισται. 

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου στον κ. Τσούκα για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του και να μου δώσει την ευκαιρία για πρώτη φορά να ασχοληθώ με τα κοινά της πόλης μου. Επίσης ευχαριστίες στέλνω και στους συμπολίτες μου  (άγνωστο ακόμα πόσοι) που με στήριξαν με την ψήφο τους, δείχνοντάς μου εμπιστοσύνη και εκτιμώντας την προσωπικότητα και τις προθέσεις μου. 

Λυπάμαι ειλικρινά, διότι ήμουν πεπεισμένη ότι, εάν εκλέγονταν ο κ. Τσούκας, η Καστοριά θα άλλαζε σελίδα χάρη στο ήθος και την ανιδιοτέλειά του, το πλούσιο καινοτόμο όραμά του και την εργατικότητά του, ενώ παράλληλα θα έπαυε η κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος και η έπαρση της εξουσίας της απερχόμενης δημοτική αρχής. 

Ελπίζω ωστόσο, ότι το νέο σχήμα που θα προκύψει στο Δημοτικό Συμβούλιο θα διαψεύσει τους φόβους και τις ανησυχίες μας και θα αγωνιστεί με συνέπεια για την πρόοδο και την ευημερία της πόλης και των χωριών μας. Επίσης εύχομαι από καρδιάς, οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης που θα αναλάβουν καθήκοντα να μην ασκούν στείρα αντιπολίτευση αλλά παραγωγική, στηρίζοντας τις ορθές αποφάσεις και ελέγχοντας με σοβαρότητα και συνέπεια τα κακώς κείμενα. 

Ας μη μείνουν κενά λόγια όλες οι δεσμεύσεις των υποψηφίων για μια νέα Καστοριά, καθότι δεν υπάρχει ούτε λεπτό για χάσιμο. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις