ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΥΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΟΥ

 


  • Γεννήθηκα στην Καστοριά, όπου έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου. Η μητέρα μου Γεωργία Νικηφορίδου - Πατσουράκη υπηρέτησε ως νηπιαγωγός στα Κορέστεια και μετέπειτα και ως καθηγήτρια στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο πατέρας μου, Λάζαρος Νικηφορίδης, με καταγωγή από την Τσάκωνη, ως φιλόλογος στο Γυμνάσιο Καστοριάςκαι σε σχολεία της Θεσσαλονίκης, έχοντας αναπτύξει τις τελευταίες δεκαετίες στο νομό μας πολυσχιδή δράση (αρθρογράφος, ομιλητής, ιεροψάλτης, μέλος συλλόγων κλπ). 
  • Αποφοίτησα το 1992 από το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 
  • Εργάζομαι ως καθηγήτρια Αγγλικών και από το 1994 υπηρέτησα σε σχολεία της πόλης της Καστοριάς και στο Τοιχιό, στο Μαυροχώρι, στην Πολυκάρπη, στην Πεντάβρυσο, στο Χιλιόδενδρο, στηνΚολοκυνθού, στο ΙΕΚ και στο ΕΠΑΛ Καστοριάς. Σήμερα είμαι Υποδιευθύντρια στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μανιάκων.
  • Κατοικώ μόνιμα στους Μανιάκους, με τον σύζυγό μου Κωνσταντίνο Ταμβάκη, καθηγητή και λάτρη της Μουσικής. Το 1997 ίδρυσε στην Καστοριά τη Μουσική Σχολή «ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ», μεταλαμπαδεύοντας στα παιδιά της Καστοριάς τις γνώσεις και την αγάπη του για τη Μουσική. Από το 2002 υπηρετεί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε διάφορα σχολεία της Καστοριάς. Μέχρι πρότινος ήταν Υποδιευθυντής στο Μουσικό Σχολείο Καστοριάς και σήμερα Διευθυντής του Γυμνασίου Μανιάκων. 
  • Στην Καστοριά αποκτήσαμε τα τέσσερα παιδιά μας: τη Γεωργία, Πτυχιούχο Παιδαγωγικού με μεταπτυχιακό στα Ψηφιακά Μέσα, τον Ιωάννη, φοιτητή Παιδαγωγικού Φλώρινας, τη Δέσποινα, φοιτήτρια στη Σχολή Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Φλώρινας και την Κατερίνα, μαθήτρια Γυμνασίου. 
  • Απασχολήθηκα σε πολλά εκπαιδευτικά πολιτιστικά προγράμματα, όπως ενδεικτικά στα εξής: «Γνωριμία με τον Ποντιακό Ελληνισμό», «Ζωγραφίζουμε και παίζουμε στην αυλή μας», «Μαθαίνω για την τέχνη στον κόσμο μέσα από δύο γλώσσες», κ.ά.
  • Από το 2019 διατελώ υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης στο Πανελλήνιο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών και έχω οργανώσει με την ιδιότητα αυτή πολλές δράσεις φιλαναγνωσίας. 
  • Προσέφερα εθελοντικά τις υπηρεσίες μου ως μαγείρισσα στις κατασκηνώσεις της Ιεράς Μητρόπολης Καστοριάς για δυο καλοκαίρια.

  • Σήμερα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος για τον δήμο Καστοριάς με τον συνδυασμό ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΖΙ  με αρχηγό τον ΑΚΗ ΤΣΟΥΚΑ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις